صفحه نخست >> ورزشی تعداد نظرات: 0

راز تبليغ شرکت ايراني دور زمين بازي رئال - اتلتيکو کشف شد

در جريان پخش بازي دو تيم اتلتيکو مادريد و رئال مادريد،‌تبليغات دور زمين بازي توجه مخاطبان برنامه تلويزيوني را برانگيخت.اما با توجه به گستره عميق تبليغات ديجيتال، از اين پس بايد منتظر اقدامات بيشتري در اين قالب بو

کد خبر: 3521

تسنيم/ تبليغ پارس آنلاين روي بيلبورد دور زمين بازي دو تيم اتلتيکو مادريد و رئال مادريد با وجود هدفمندسازي تبليغات، چندان چيز عجيبي به نظر نمي‌رسد.
در جريان پخش بازي دو تيم اتلتيکو مادريد و رئال مادريد،‌تبليغات دور زمين بازي توجه مخاطبان برنامه تلويزيوني را برانگيخت.اما با توجه به گستره عميق تبليغات ديجيتال، از اين پس بايد منتظر اقدامات بيشتري در اين قالب بود.
برپايه اين گزارش،‌شرکت آوي‌سي فوتبال ابتکار جديدي براي تبليغات دور زمين به کار برده که تبليغات را هدفمند مي‌کند و براي هر نقطه تبليغات مرتبط را نشان مي‌دهد. اين نکته‌اي است که از نگاه مخاطبان تلويزيوني دور مانده است.

به نظر مي‌رسد ترفند هدفمندسازي تبليغات در بهترين حالت به اينجا مي‌رسد که شرکت‌هاي ايراني نيز مي‌توانند براي بازي‌هاي مهمي نظير آرژانتين و برزيل تبليغات دهند و از مجري پخش تبليغات بخواهند که آن را تنها براي منطقه خاورميانه به نمايش درآورد.
"آوي‌سي فوتبال" در معرفي خود آورده است که يکي از معدود آژانس‌هاي تبليغاتي هستيم که قادر به انجام چنين کاري بوده و مي‌توانيم تبليغات ديجيتال را جايگزين يکديگر کنيم.
اين شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبليغات کنار زمين بازي بارسلونا و رئال مادريد در لاليگا را براي کشورهاي مختلف، به شکلي متفاوت نمايش دهد.
اين شرکت روش خود را نوعي ساختارشکني در ارائه تبليغات دانسته که هزينه انجام تبليغات را نيز نسبت کمپين‌ها بسيار کاهش داده و به هيچ عنوان قابل قياس با تعرفه تبليغات تلويزيون‌هاي سراسري نيست.
 

نظرات بینندگان

ارسال نظر