صفحه نخست >> علم و فناوری تعداد نظرات: 0

رونمايي شورلت از فناوري جديدش

اگر اطلاع رساني از اين طريق ناموفق بود جنرال موتورز از راه‌هاي ديگري همچون ايميل، پيام متني، هشدار در خودرو و يا از طريق نرم افزار OnStar RemoteLink اقدام به اطلاع رساني به راننده و کاربر مي‌کند.

کد خبر: 3114

پرشين خودرو/ در نمايشگاه مصرف کنندگان لس آنجلس يا همان CES2015، خودروساز آمريکايي از جديدترين فناوري رونمايي کرد که به صاحبان محصولات اين شرکت کمک مي‌کند که در هنگام بروز مشکل اگاه شده و خودرو را براي رفع مشکل به نمايندگي مربوطه ارجاع دهند.
البته اين امکان با استفاده از اينترنت OnStar 4G LTE امکان پذير شده است که خودروهاي جديد شورلت به اين امکان مجهز شده و خودرو اطلاعات ضروري که از سنسورهاي خودرو دريافت کرده است به سرويس ابري شورلت ارسال کردهتا بدين ترتيب اين شرکت قادر باشد تا وضعيت خودرو و هر گونه ايراد را زير نظر داشته باشد.
البته در مدل‌هاي ۲۰۱۶ اين شرکت، اين فناوري در حال حاضر بر روي باتري، استارت موتور و پمپ بنزين تمرکز دارد و امکانات و ويژگي‌هاي بيشتر انتظار مي‌رود که در آينده به اين سرويس جديد و منحصر به فرد شورلت افزوده شوند.


آليشا بويلر ديويس دمعاون ارشد جنرال موتور در اين مورد مي‌گويد:” اين يک فصل جديد براي ما و مشتريان محصولات ما براي ارائه بهترين خدمات و به طور کلي در صنعت خودرو است و ما با استفاده از فناوري اتصال اينترنتي وان استار مي‌توانيم فعالانه بر سلامت خودرو مشتريانمان نظارت داشته و به آنها در مورد پوشش سرويس دهي و تعمير احتمالي در مواقع مناسب اطلاع رساني کنيم”.
اگر اطلاع رساني از اين طريق ناموفق بود جنرال موتورز از راه‌هاي ديگري همچون ايميل، پيام متني، هشدار در خودرو و يا از طريق نرم افزار OnStar RemoteLink اقدام به اطلاع رساني به راننده و کاربر مي‌کند.
در ضمن طبق اعلام جنرال موتورز ساير کاربري‌هاي OnStar RemoteLink عبارت است از گزارش ماهانه به صاحبان خودرو در مورد فشار تاير، سيستم خودرو و ساير اطلاعات کليدي است و در سال ۲۰۱۶ نيز مشتريان شورلت قادر خواهند بود به اين اطلاعات بدون نياز به چک کردن ايميل‌هاي خود به صورت مستقيم دسترسي داشته باشند.

نظرات بینندگان

ارسال نظر