صفحه نخست >> سلامت تعداد نظرات: 0

پنهان ترين عاملي که موجب چربي آوردن شکم مي‌شود!

زمان خوردن غذا وجود فردي صادق که ناظر بر رژيم غذايي و برنامه زمانبندي استعمال شما باشد بسيار اثر گذار است بزرگي شکم شما هميشه به خاطر چربي نيست گاهي ممکن است هوايي که در سيستم گوارشي به دام افتاده مسبب آن باشد اما هيچوقت شما به فکر آن نيستيد. همچنين اگر فيبر مورد نياز بدن(30-25 گرم در روز) تأمين نگردد، يبوست موجب افزايش حجم شکم مي شود.

کد خبر: 3004

باشگاه خبرنگاران/ ممکن است شما مقداري چربي سلوليت در اطراف ناحيه مياني داشته باشيد که در پايين به مواردي براي دستيابي به شکم مناسب( تناسب اندام مناسب) اشاره مي شود.

زمان خوردن غذا
وجود فردي صادق که ناظر بر رژيم غذايي و برنامه زمانبندي استعمال شما باشد بسيار اثر گذار است بزرگي شکم شما هميشه به خاطر چربي نيست گاهي ممکن است هوايي که در سيستم گوارشي به دام افتاده مسبب آن باشد اما هيچوقت شما به فکر آن نيستيد.
همچنين اگر فيبر مورد نياز بدن(30-25 گرم در روز) تأمين نگردد، يبوست موجب افزايش حجم شکم مي شود.
لازم به ذکر است زياده روي در مصرف فيبر و يا خوردن مواد مولد گاز نظير برو‌کلي، سيب و لوبيا سايز شکم را افزايش مي دهند.

بلوبري از جمله مواردي است که در داشتن شکم تخت نقش به سزايي دارد، مطالعات نشان مي دهد وقفه در تعليم cardio در کاهش چربي شکم مؤثر است.
با دوچرخه سواري، دويدن، شنا و استفاده از تر‌دميل در حد 45 دقيقه شما را به سمت گام‌هاي ثابت رخ مي دهد.
تمر‌ينهاي با شدت با(HIIT) قاعده‌ي خاص خود را داشته بايد با استراحت‌هاي کوتاه مدت همراه باشد (when strength traininy) تمريناتي با قدرت بالا نقش زيادي در کالري سوزي دارند.
انجام ورزش‌هاي مداوم براي کل بدن مانند ورزش‌هاي توپ و يا چوب به صورت ساده بالانس بر روي يک پا Bosu همچنين استفاده از ابزارهاي متنوع مي تواند شما را در کاهش وزنتان کمک کنند.
اين مقاله توسط Jenny Sugar منتشر شده است.

نظرات بینندگان

ارسال نظر