صفحه نخست >> سلامت تعداد نظرات: 0

تغذيه/

بي خطرترين و بهترين مواد غذايي چربي سوز

با اين مواد غذايي مي توانيد کالري را از بدنتان دور کنيد. 1- گريپ فروت ويتامين C مي‌تواند سوخت و ساز بدن و آب شدن چربي ها را افزايش دهد و معرف قسمتي از آن نيم ساعت قبل از صبحانه مي‌تواند اين امکان را براي شما به وجود آورد تا از اشتهاي کاذب در طول روز جلوگيري کند.

کد خبر: 1669

با اين مواد غذايي مي توانيد کالري را از بدنتان دور کنيد.

1- گريپ فروت
ويتامين C مي‌تواند سوخت و ساز بدن و آب شدن چربي ها را افزايش دهد و معرف قسمتي از آن نيم ساعت قبل از صبحانه مي‌تواند اين امکان را براي شما به وجود آورد تا از اشتهاي کاذب در طول روز جلوگيري کند.

2- فلفل سياه
"پيپرين" يکي از مهمترين ماده موجود در فلفل سياه است که مي تواند سلول‌هاي چربي را در بدن ذوب کند و متابوليسم بدن را افزايش دهد. اين خبر مي تواند براي افراد مبتلا به SSC که به دنبال ماده غذايي براي تنظيم تيم گوارشي‌شان هستند نيز مفيد باشد و حجم معده را کاهش دهند.

3- دارچين
دارچين يکي از مهمترين مواد غذايي براي تنظيم قند خون مي باشد و اضافه کردن دارچين به کافئين يا ماست و ساير نوشيدني‌هايتان مي توانيد سوخت وساز بدن را افزايش دهد.

4- تخم مرغ
يکي از ويژگي‌هاي تخم مرغ سالم آن است که داراي 7گرم پروتئين باشد و حداکثر مواد معدني را برخوردار باشد. مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه مي‌تواند ميزان کلسترول بدن شما را در طول روز تأمين کند.

5- سيب ارگانيک
وقتي صحبت از کاهش وزن مي‌آيد ميوه‌ها بهترين دوستان شما هستند. آنها مي‌توانند به حد مجاز آب شدن چربي شما کمک کنند. از ويژگي‌هاي ميوه سالم اين است که شيريني آن کم بوده و سوخت وساز شيريني مصرفي شما را بالا ببرد.

صبحانه آنلاين/

نظرات بینندگان

ارسال نظر