صفحه نخست >> سلامت تعداد نظرات: 0

تناسب اندام/

چند نکته کليدي که به کاهش وزن آسان کمک مي کند

از آنجايي که بسياري از ما کاهش وزن را به عنوان يک تلاش طولاني و بي پايان و مستلزم دست شستن از غذاهاي مورد علاقه مان تا پايان عمر مي دانيم ،اگر شما بدنبال کاهش وزنيد، رژيم هاي غذايي سخت و غير منطقي معجزه اي را براي شما به همراه نخواهند داشت.

کد خبر: 1114

باشگاه خبرنگاران/ از آنجايي که بسياري از ما کاهش وزن را به عنوان يک تلاش طولاني و بي پايان و مستلزم دست شستن از غذاهاي مورد علاقه مان تا پايان عمر مي دانيم ،اگر شما بدنبال کاهش وزنيد، رژيم هاي غذايي سخت و غير منطقي معجزه اي را براي شما به همراه نخواهند داشت. پس آگهي هاي مکرر وسوسه انگيز براي رژيم هاي غذايي کاهش وزن چند روزه را جدي نگيريد. شما حتي با رعايت نکات ساده در زندگي روزمره تان مي توانيد کاهش وزن پايدار و بدون تحمل سختي را تجربه نماييد.

1.جويدن ادامس نعنايي و اکاليپتوس بدن شکر موجب کالري سوزي مي شود.
2.مصرف کافئين چربي سوزي را تسهيل مي کند.
3.چاي سبز سوخت و ساز بدن شما را بالا مي برد.
4.مصرف ادويه جاتي مانند زيره و فلفل به کاهش وزن شما کمک مي کند.
5.کم آبي مي تواند متابوليسم شما را کند کند و تا مي توانيد در طول روز آب بنوشيد.
6.سبزيجاتي مانند کلم بروکلي و هويج و کرفس و ... را به قطعات بزرگ خرد کنيد و ميل نماييد و زمان زيادي را صرف جويدن آن ها کنيد.
7.حجم غذاي خورده شده باعث پر شدن معده مي شود پس سعي کنيد بيشتر غذاهاي حجيم و کم کالري بخوريد.
8.مصرف روزانه مواد غذايي حاوي کلسيم به کاهش وزن شما کمک مي کند.
 

نظرات بینندگان

ارسال نظر