صفحه نخست >> علم و فناوری تعداد نظرات: 0

مديرعامل ايرانسل: سرسوزني در محاسبات ما اشتباه صورت نمي‌گيرد

مديرعامل ايرانسل در مورد سرعت واقعي اينترنت و ناهمخواني که در تبليغات اين شبکه وجود دارد گفت: تبليغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام مي‌شود و اعلام سرعت به اين معني نيست که در تمامي‌مناطق و محدوده‌ها مشترک با يک سرعت مشخص و بدون تغيير به شبکه ايرانسل متصل شود.

کد خبر: 6693

ايستنا/ مديرعامل ايرانسل در مورد سرعت واقعي اينترنت و ناهمخواني که در تبليغات اين شبکه وجود دارد گفت: تبليغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام مي‌شود و اعلام سرعت به اين معني نيست که در تمامي‌مناطق و محدوده‌ها مشترک با يک سرعت مشخص و بدون تغيير به شبکه ايرانسل متصل شود.

وي گفت: سرعت اينترنت موبايل با توجه به ويژگي شبکه موبايل، متفاوت بوده و بسته به محدوده‌اي که آنتن BTS در آنجا نصب است و نيز تعداد استفاده کنندگان به صورت همزمان، تغيير مي‌کند. دزفولي در مورد گراني نرخ تعرفه اينترنت موبايل نيز گفت: از اول دي ماه در راستاي تغيير تعرفه‌ها، مدل‌هاي متنوعي از بسته‌هاي اينترنتي را ارايه داده ايم که نسبت به قبل از اين تاريخ معتقديم که افزايش قيمت نداشته و تغيير در تعرفه‌ها داشته‌ايم. وي گفت: تعداد بسته‌هاي تعرفه‌اي با تنوع بسياري داريم و معتقديم که قيمت اينترنت ايرانسل به ازاي هر مگابايت عدد پاييني است و برخي کشورهاي منطقه 100 برابر اين قيمت به مشترکانشان سرويس مي‌دهند.

دزفولي همچنين در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره گلايه‌هاي متعدد مشترکان ايرانسل از به پايان رسيدن سريع شارژ‌ها گفت: به هيچ عنوان امکان‌ ندارد اشتباهي در محاسبه هزينه مشترکان صورت پذيرد و کاربران مي‌توانند پس از برقراري هر تماس از طريق پيام خودکار رايگاني که به دست آنها مي‌رسد، از مدت زمان مکالمه، هزينه‌ آن و باقي مانده شارژ حساب خود مطلع شده و از صحت عملکرد سيستم مطمئن شوند. وي ادامه داد: نه شرعا، نه عرفا و نه قانونا امکان ندارد حتي سرسوزني در محاسبات ما اشتباه صورت بگيرد و همان‌طور که گفته شد مشترکان مي‌توانند اين مساله را آزمايش کنند.

البته دزفولي بر اين نکته نيز تاکيد کرد که گاهي برخي مشترکان براي پيگيري موضوع پايان زودهنگام شارژ خود با اپراتور تماس مي گيرند که در نهايت مشخص مي‌شود يا بحث آنها به دليل استفاده از اينترنت به شکل آزاد و روشن بودن موبايل ديتا بوده و يا به فعالسازي خدمات ارزش افزوده پيامکي مانند ارسال اخبار يا قيمت طلا و ارز و مواردي از اين دست مربوط بوده است.

مديرعامل ايرانسل همچنين تاکيد کرد: تمامي خدمات ارزش افزوده در شبکه ايرانسل منحصرا با ارسال درخواست فعالسازي از سوي مشترک روي خط او فعال مي شود و راهنما و دستورالعمل نحوه غيرفعالسازي اين خدمات نيز از طريق پيامک به مشترکين اطلاع داده مي‌شود. وي در پايان گفت: با اين حال همچنان مجموعه تعرفه‌هاي اپراتور دوم نسبت به رقباي ديگر آن پايين‌تر است و برهمين اساس مشترکان ايرانسل هزينه‌هاي مقرون به صرفه‌تري نسبت به مشترکان ساير اپراتورها پرداخت مي‌کنند.

نظرات بینندگان

ارسال نظر