صفحه نخست >> سایر ویژه ها تعداد نظرات: 0

تناسب اندام/

رژيم سه روزه براي لاغري را امتحان کنيد

در اين رژيم خوراک‌ها‌يي براي شما در نظر گرفته شده است که سيستم گوارشي را بر مي‌انگيزد و آماده تغيير ذائقه ميکند و به متابوليسم شما براي چربي سوزي کمک شاياني خواهد کرد. براي گرفتن اين رژيم بايد دستورات کاملا رعايت شود تا به نتيجه برسيد. همراه با اين رژيم ورزش ذکر يا سفارش نشده است. اين رژيم را بايد در طول سه روز گرفت در صورت تمايل به ادامه بايد دو روز استراحت کرد دوباره دوره ۳ روزه را آغاز کنيد. البته اين رژيم مخصوص افرادى است که هيچ ناراحتى جسمانى خاصى ندارند.

کد خبر: 777

جام نيوز/ در اين رژيم خوراک‌ها‌يي براي شما در نظر گرفته شده است که سيستم گوارشي را بر مي‌انگيزد و آماده تغيير ذائقه ميکند و به متابوليسم شما براي چربي سوزي کمک شاياني خواهد کرد.
براي گرفتن اين رژيم بايد دستورات کاملا رعايت شود تا به نتيجه برسيد. همراه با اين رژيم ورزش ذکر يا سفارش نشده است. اين رژيم را بايد در طول سه روز گرفت در صورت تمايل به ادامه بايد دو روز استراحت کرد دوباره دوره ۳ روزه را آغاز کنيد. البته اين رژيم مخصوص افرادى است که هيچ ناراحتى جسمانى خاصى ندارند.
در اين رژيم سه روزه شما بايد دقيقا همين وعده‌ها‌يي را که در دستور العمل آورده شده است مصرف کنيد نه بيشتر ونه کمتر و گرنه ممکن است در اين ۳ روز شما ۱۰ پوند به وزنتان افزوده شود. فقط ياذتان باشد دقيقا طبق دستورات عمل کنيد.

روز اول:
صبحانه
يک فنجان قهوه يا چاي ( با يک حبه قند يا يک خرما)
نصف ليوان آب گريپ فروت يا آب ميوه
يک تکه نان تست همراه با کره بادام زميني (يک قاشق مربا خورى)

ناهار
نصف تن ماهي بدون روغن‌ها‌يش
يک قطعه نان تست

شام
سه تکه 50 گرمي گوشت قرمز يا سفيد
يک فنجان آب هويج
يک عدد سيب
يک فنجان بستني وانيلي

روز دوم:
صبحانه
يک فنجان قهوه يا چاي
يک عدد تخم مرغ
نصف يک موز
يک عدد نان تست

ناهار
يک فنجان پنير گودا يا يک فنجان تن ماهي بدون روغن
هشت عدد بيسکويت ترد کوچک

شام
دو تکه گوشت 50 گرمي بدون چربي
يک فنجان کلم بروکلي
نصف ليوان آب هويج
نصف موز ونصف فنجان بستني وانيلي

روز سوم:
صبحانه
يک فنجان قهوه سياه يا چاي
پنج عدد بيسکويت سبوس دار
معادل يک قوطي کبريت پنير کم چرب
يک عدد سيب

ناهار
يک عدد تخم مرغ آب پز
دو عدد نان تست

شام
يک فنجان تن ماهي بدون روغن
يک فنجان آب هويج
يک فنجان خربزه
يک فنجان بستني وانيلي

۴ ليوان آب در هر روز نوشيده شود.
اين يک رژيم غذايي کم کالري است که ممکن است شما را دچار گرسنگي بکند البته آب هم از دست ميدهيد و بايد آب بدن را با نوشيدن آب بدست آوريد. در طول اين سه روز شما مقداري وزن از دست خواهيد داد البته اين وزن ازدست داده با اندک بي مبالاتي باز ميگردد.
البته اين رژيم فقط به کسانى توصيه مى شود که بيمارى خاصى نداشته باشند.
اين رژيم‌ها‌ي کوتاه قطعا معجزه نمي کند و يقينا به طور قطعي و دائمي مشکلات اضافه وزن شما را حل نخواهد کرد . بسياري از روش‌ها‌ي کم کردن وزن که در دسترس است تحمل و صبر مي‌طلبد، بسياري از آنها بر تغيير عادت غذايي در مدت طولاني استوار است و اين تغييرات است که وزن شما را در حالت مطلوب نگه ميدارد. اما دلسرد نشويد طرح‌ها‌ي خوبي وجود دارد تا در آينده به هدف خود که همان رسيدن به وزن مطلوب است نائل آييد.

نظرات بینندگان

ارسال نظر