صفحه نخست >> سایر ویژه ها تعداد نظرات: 0

میوه های چربی سوز برای بدن سیبی شکل

کاهش وزن با خوردن میوه؛ میوه های چربی سوز برای بدن سیبی شکل مصرف روزانه میوه هایی که سرشار از فلاونوئید آنتوسیانین هستند، به کاهش وزن کمک می کند.

کد خبر: 24926

مژده برای اشخاصی که  تیپ بدنی آنها، سیبی شکل است (یعنی بالا تنه و شکم بزرگ و پاها و ران های لاغری دارند) این است که برخی از میوه ها این ویژگی را دارند که علاوه بر یک  اصول غذایی درست و  حرکات بدنی، چربی قسمت شکم را کاهش بدهند. چربی اضافی که در شکم  جمع می شود از خطرناک ترین نوع ذخیره چربی در بدن است که ابتلا به بیماری های خطرناک و حتی مرگ رو افزایش می دهد. پس اهمیت رفع این چربی از مرحله زیبایی و تناسب اندام گذشته و تأکید ما برای از بین بردن این چربی، برای حفظ جان افراد است.

 

مصرف روزانه میوه هایی که سرشار از فلاونوئید آنتوسیانین هستند، به کاهش وزن کمک می کند. این ترکیبات بیشتر در میوه هایی که رنگ قرمز تا بنفش دارند، یافت می شود. قبل از اینکه این میوه ها رو به شما معرفی کنیم، یادآور می شویم که فقط با تکیه بر مصرف این میوه ها نمی توان از شر چربی اضافی شکم خلاص شد و باید حتماً یک رژیم غذایی صحیح و فعالیت بدنی داشته باشیم و مصرف این میوه ها جنبه کمکی در حل مشکل چربی اضافی شکم دارند.

 

گریپ فروت قرمز یاقوتیخوردن نصف یک گریپ فروت قبل از وعده های غذایی به کاهش چربی اضافی شکم و کاهش کلسترول کمک می کند. به نظر می رسد که این خاصیت گریپ فروت به دلیل ترکیب فیتوکمیکال ها و ویتامین C در این میوه است.

 

آلبالواین میوه هم برای سلامت قلب و هم برای کاهش وزن ، مفید است. به نظر می رسد که مصرف آلبالو، تغییراتی رو در تعبیر ژن های کنترل کننده چربی در بدن، ایجاد می کند و به این ترتیب بر کاهش چربی ناحیه شکم تأثیر می گذارد.

 

 

 

 

انواع توت اقسام مختلف توت مثل تمشک، توت فرنگی و توت آبی، سرشار از پلی فنول ها هستند. پلی فنول ها ترکیبات طبیعی هستند که به کاهش وزن کمک کرده و از تجمع و شکل گیری سلول های چربی جلوگیری می نمایند.

 

سیب Pink Ladyبه طور کلی سیب یکی از بهترین میوه ها است که منبع فیبر در میان میوه ها است که خاصیت کم کنندگی چربی ناحیه شکم رو هم دارد. تحقیقات نشان می دهند که به ازای هر ۱۰ گرم فیبر محلول که در روز خورده می شود، چربی شکم در طی ۵ سال به میزان ۳٫۷ درصد کاهش می یابد. اگر در کنار مصرف فیبر محلول، فعالیت بدنی متوسط (۳۰ دقیقه ورزش همراه با عرق کردن، ۲ تا ۴ بار در هفته)، این میزان رو به ۷٫۴ درصد در طول ۵ سال می رساند. همچنین، تحقیقات نشان می دهند که سیب Pink Lady نسبت به سایر سیب ها، بیشترین میزان فلاونوئیدهای آنتی اکسیدان رو دارد.

 

 

 

 

هندوانه وقتی صحبت از هندوانه می شود، این ترس در بین ما به وجود می آید که هندوانه میوه بسیار شیرینی است و برای کاهش وزن مناسب نیست. اما فواید هندوانه انقدر زیاد است که نمی توانیم به کلی از اون چشمپوشی کنیم. مصرف هندوانه، به اصلاح تجمع چربی در بدن، کمک می کند. آب هندوانه نیز،‌ کوفتگی عضلات رو کاهش می دهد.

 

شلیل، هلو و آلوبه نظر می رسد که این میوه ها، سندرم متابولیک رو کاهش می دهند. سندرم متابولیک به مجموعه ای از عوامل خطر در فرد گفته می شود که چاقی ناحیه شکم یکی از مهمترین این عوامل خطر می باشد. سندرم متابولیک می تواند به بروز بیماری هایی مثل دیابت در فرد منجر شود. فنولیک های قدرتمند موجود در این میوه ها، بر روی تعریف ژن های چربی تأثیر گذاشته و نحوه ذخیره چربی در بدن رو اصلاح می کنند. نکته جالب دیگر در مورد این میوه ها این است که جزء میوه هایی هستند که مقدار فروکتوز (قند میوه) در اونها کمتر از بسیاری از میوه های دیگر است.

 

تاپک

نظرات بینندگان

ارسال نظر