صفحه نخست >> تغذیه / آشپزی تعداد نظرات: 0

باز هم بخوانيد از فوايد فراوان سيب قرمز

مصرف روزي حداقل ۳عدد سيب باعث کاهش وزن افرادي که رژيم غذايي دارن، مي شه. چون اين ميوه پرآب داراي فيبر هست و کم کالريه.

کد خبر: 5839

نوين زي/ آنتي اکسيدان هاي موجود در پوست سيب قرمز، شش برابر ميزان اون در گوشت اون هست. اين ميوه سرشار از آنتي اکسيدان، فيبر و ويتامين c هست.
مصرف روزي حداقل ۳عدد سيب باعث کاهش وزن افرادي که رژيم غذايي دارن، مي شه. چون اين ميوه پرآب داراي فيبر هست و کم کالريه.

نتايج سنجش ميزان آنتي اکسيدان هاي موجود در هشت نوع سيب نشون مي ده سيب قرمز لذيذ حاوي بيشترين غلظت اين نوع مواد شيميائي تقويت کننده سلامتيه.
مصرف منظم سيب، احتمال بروز سرطان ريه را ۵۰درصد کاهش مي ده.
براي هضم غذا مفيده و مانع از يبوست مي شه.
سرشار از آهن هست و گلبول هاي قرمز رو در بدن افزايش مي ده.

مصرف آن اول صبح يا بعد از ورزش توصيه مي شه چون که انرژي زاست.
براي سلامت قلب مفيده.
مصرف روزي يک ليوان آب سيب که سرشار از ماده مغذي ضدالتهابي و آنتي اکسيدان هست، علايم آسم رو رفع مي کنه.
ويتامين CوA در اون شب کوري رو درمان و چشم رو تقويت مي کنه و مانع ضعيف شدن ديد مي شه.

سيب از سلول هاي مغز در برابر آسيب هاي راديکال هاي آزاد محافظت مي کنه و سرانجام مانع از بروز بيماري آلزايمر مي شه.
از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش مخرب خورشيد محافظت مي کنه.
مصرف پوست سيب، سموم بدن را دفع مي کنه و مانع از فاسد شدن پروتئين در روده مي شه.

نظرات بینندگان

ارسال نظر