صفحه نخست >> اجتماعی تعداد نظرات: 3

اصلاح ارزشیابی توصیفی «معلمان»

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ارزشیابی توصیفی پس از چند بار اجرای آزمایشی به صورت سراسری در تمام پایه‌های ابتدایی و مدارس کشور اجرایی شد و با توجه به تجربیات سال‌های اخیر مقرر شد تا اصلاحاتی در آیین نامه این نوع از ارزشیابی صورت بگیرد و در جلسات آتی پس از بررسی این اصلاحات آیین نامه اجرایی ارزشیابی توصیفی تصویب شود.

کد خبر: 17236

تسنیم/ دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجرای ارزشیابی توصیفی ازسال ۸۱ در آموزش و پرورش آغاز شده است،گفت: در جلسه اخیر این شورا مقرر شد تا اصلاحاتی در آیین نامه ارزشیابی توصیفی اعمال و به تصویب برسد.

مهدی نوید ادهم در خصوص جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: 909 جلسه این شورا با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار و اصلاح موادی از آیین نامه ارزشیابی توصیفی بررسی شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه گزارشی از روند برنامه ریزی، تدوین و تصویب آیین نامه ارزشیابی توصیفی ارائه و تأکید شد که این طرح از سال 81 در آموزش و پرورش آغاز شده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ارزشیابی توصیفی پس از چند بار اجرای آزمایشی به صورت سراسری در تمام پایه‌های ابتدایی و مدارس کشور اجرایی شد و با توجه به تجربیات سال‌های اخیر مقرر شد تا اصلاحاتی در آیین نامه این نوع از ارزشیابی صورت بگیرد و در جلسات آتی پس از بررسی این اصلاحات آیین نامه اجرایی ارزشیابی توصیفی تصویب شود.

 

نظرات بینندگان

  • اشنا

    | |

    ارزشیابی توصیفی کسانی که نمره صفر در دوران دانش اموزی می گرفتند حالا کاره ای شده اند بو جود اوردند ارزش ندارد

  • | |

    ارزشیابی توصیفی یعنی تنبل بار اوردن دانش اموز چرا که تفاوت بیست وصفر که کلی در روحیه تاثیر داشن شده کلماتی که اونقدر بی ارزشند که بعضیها این را وزها در لایحه رتبه بندی سرهم کردن

  • فرهنگی

    | |

    بی سواد بار اوردن ما که با نمره درس خواندیم استرس داشتیم برگه امتحانی سفید نمره خیلی خوب پایه ششم خواندن صفز خیلی خوب حق دانش اموزان درس خئان پایمال قبولی صدرصد یعنی همه استعداد عالی

ارسال نظر